logotip-escola

HISTÒRIA DE L'ESCOLA

L’escola neix el 1945. Al llarg dels anys ha sofert diferents transformacions essent en els seus orígens una escola unitària per a passar a ser després un centre de primària i posteriorment un centre d’educació infantil de primer i segon cicle. Actualment és un centre d’educació infantil de primer cicle, és a dir, una escola bressol.

El titular actual de l’escola és l’Associació Educativa Auró, entitat sense ànim de lucre que té entre altres objectius promoure activitats d’ensenyament, activitats complementàries i activitats de lleure, propiciant l’educació i formació integral dels membres de la comunitat educativa a més de potenciar i desenvolupar la seva participació en activitats culturals.

Durant aquests anys han passat molts nens i nenes per la nostra escola. Tots han deixat la seva empremta i el seu record. Alguns han esdevingut personatges importants de la nostra societat, cosa que ens fa sentir orgullosos del treball realitzat, però absolutament tots han estat importants i únics per a nosaltres.

La nostra feina no sempre ha estat fàcil, hi ha hagut moments de la nostra història on hem hagut de superar esculls importants. Hem viscut moments històrics on el català era una llengua que a l’escola no es podia ensenyar i tot i així aquí s’ha continuat emprant de manera gairebé clandestina, cosa que va costar algun disgust a la primera directora del centre. També hem patit crisis econòmiques i situacions difícils per a moltes famílies. Però ho hem anat superant amb dedicació, moltes ganes de treballar i sobretot estimació als infants que curs darrera curs han emplenat les nostres aules.

projecte-educatiu

Projecte Educatiu